چرا یک برند به لوگوی متحرک نیاز دارد؟
به محض اینکه روند انیمیشن لوگو جای خود را گرفت، بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک با طراحان تماس گرفتند. اما چرا اینقدر سریع محبوب می شود؟
لوگوی متحرک روشی مدرن و پویا برای ارائه یک برند است. می تواند شخصیت شرکت را نشان دهد و پیام خاصی را برای جذب مشتری منتقل کند. علاوه بر این، راه خوبی برای متمایز شدن از رقبا است زیرا یک لوگوی متحرک اصالت را تضمین می کند. بیایید لیستی از مزایایی که یک لوگوی متحرک برای یک برند به ارمغان می آورد را ببینیم.
یک تصویر اصلی
بر کسی پوشیده نیست که برخی از برندها لوگوهای مشابهی دارند و حتی بیشتر، گاهی اوقات می توانند رقیب یکدیگر باشند. ممکن است این اتفاق از روی عمد نباشد، بلکه فقط به این دلیل است که برندها مجبور هستند برخی از عناصر شناسایی را در یک لوگو اعمال کنند که نشان دهنده خدمات آنها باشد.
برای اینکه یک لوگو منحصر به فرد باشد، طراحان می توانند کمی حرکت اضافه کنند. یک لوگوی متحرک اجازه می دهد تا تخیل از کنترل خارج شود. گرافیک اصلی همراه با جلوه های بصری مختلف روشی منحصر به فرد برای درک لوگو ایجاد می کند.
آگاهی از برند بالاتر
بسیاری از کارشناسان می گویند که تصاویر پویا و همچنین محتوای ویدیویی، بهتر از استاتیک درک می شوند، به این معنی که به راحتی قابل یادآوری هستند. یک لوگوی متحرک قدرتمند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند و توجه آنها را به طور موثر جلب می کند. برخی از انیمیشن ها می توانند تا 10 ثانیه دوام داشته باشند که در مقایسه با یک نگاه کوتاه به تصویر ایستا، شانس به خاطر سپردن را افزایش می دهد.
اولین برداشت دلپذیر
اولین برداشت تاثیر زیادی بر نحوه دید مردم از یک محصول دارد. فقط چند ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیریم چیزی را دوست داریم یا نه. از آنجایی که یک لوگو اولین نماینده یک نام تجاری است، باید تاثیر اولیه خوبی بر مشتریان بالقوه بگذارد. یک لوگوی متحرک اصلی راه خوبی برای غافلگیری افراد و افزایش شانس یادآوری برند شما است. اولین برداشت مثبت به جلب علاقه کاربران کمک می کند.
دانلود پروژه آماده لوگو موشن رایگان در افترافکت (نمایش لوگو) | در دسته بندی های متنوع و کاربردی فلت، پارتیل، سه بعدی و… لوگو موشن
https://motionkade.ir/product/logo-motion-aftereffects-template/